loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

26 دلار برای دو مینی NARS PowermatteAwww ... دزدگیر!(لو دزدگیر ، شیک و شیک!)ترسیدن، جا خوردن!اگر به دیسکو گوش می دهید ، می دانید که هر وقت این آهنگ پخش شود ، غنیمت شما را لرزاند.لو فراک ، به هر حال ،

26 دلار برای دو مینی NARS Powermatte
Awww ... دزدگیر!
(لو دزدگیر ، شیک و شیک!)

ترسیدن، جا خوردن!

اگر به دیسکو گوش می دهید ، می دانید که هر وقت این آهنگ پخش شود ، غنیمت شما را لرزاند.


لو فراک ، به هر حال ، نام یکی از رژلب های مایع را نیز در قیمت جدید 26 دلاری NARS NARSissist Wanted Power Pack Lip در Cool Nude قرار داده است ، که به زودی منحصر به فرد به Ulta می رود - 18 مارس!

nars le freak swatch لب
لو فراک ، صورتی مات و کم رنگ است
Cool Nudes یکی از سه کیت لب جدید مایع از NARS است و هر کدام دارای دو مینی مینی رنگدانه Powermatte زیبا هستند. یکی از سایه ها یک سایه تجدید شده از خط دائمی است (زن آمریکایی) و دیگری ، لو فراک ، یک نسخه جدید و کم رنگ صورتی کم رنگ است.

nars le freak آمریکایی swatches
لو فراک (یک سایه جدید LE) و زن آمریکایی (سایه تجدید چاپ شده از مجموعه دائمی)

لیپی مایع دیگر ، گل بلوطی مات گل زن آمریکایی ، از خط دائمی Powermatte است و من همیشه آن را می پوشم. من آنقدر پوشیدم که دائم آن را از کیف دستی به کیف پول منتقل می کنم (مثل یک رابین گرد است!) ، و حتی نمی دانم کدام کیف در حال حاضر یکی از اندازه های من است ، بنابراین روز دیگر من در عوض مینی را پوشید.

همان رنگی که برادران تمام اندازه اش دارند و به همان زیبایی ، نور و راحت هستند.

به نظر می رسد که بیشتر خشک می شود ، هر چند ...

nars آمریکایی زن swatch لب
زن آمریکایی ، یک شاه بلوط مات
لب های من هنگام پوشیدن صورتی لو تشنه می شود ... مطمئن نیستم که چه اتفاقی افتاده است.

به نظر می رسد مینی ها نسبت به نسخه های تمام اندازه کمی ضخیم تر هستند ، و شاید ارتباطی با آن داشته باشد. بعضی اوقات مارک ها برای محصولات LE از تولید کننده های مختلف استفاده می کنند ، یا از فرمول های مختلف استفاده می کنند ، اما چه کسی می داند؟ تنها چیزی که می دانم این است: روز بعد از پوشیدن هر یک از این مینی رنگ ها ، مجبور شدم لب هایم را در لایه هایی از مومیایی کردن لب خیس کنم ، و هنگامی که من از مجموعه دائمی Powermattes می پوشم ، هرگز این اتفاق نمی افتد.

Powermattes ها معمولاً هرکدام 26 دلار هستند ، بنابراین دوست دارم که در این کیت دو رنگ برای قیمت یک قرار بگیرید ، اما فکر می کنم سایه های دائمی عملکرد بهتری دارند و تقریباً خشک نمی شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 580
  • بازدید کلی : 883