loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

NARS جدید NARSissist Wanted Cheek Palette II (59 دلار)هارک! آیا می شنوی؟ ترومپت؟ این خواستار تقسیم الهه های آرایش است! آیا آنها به تماس من پاسخ داده اند؟ از آنجا که نقص در NARS جدید NARSissist Wanted

NARS جدید NARSissist می خواست Cheek Palette II

رامین بازدید : 25 یکشنبه 28 مهر 1398 : 21:03 نظرات (0)

NARS جدید NARSissist Wanted Cheek Palette II (59 دلار)
هارک! آیا می شنوی؟ ترومپت؟ این خواستار تقسیم الهه های آرایش است! آیا آنها به تماس من پاسخ داده اند؟ از آنجا که نقص در NARS جدید NARSissist Wanted Cheek Palettes نیز به عنوان اشتباه در مجموعه دائمی ، فقط کافی است. اگر مدتی در آرایش بودید ، احتمالاً قبلاً برخی محصولات LE بسیار زیبا LE را دیده اید ، اما همه چیز در این پالت کالیبر مجموعه دائمی است. کیفیتی مشابه تک آهنگ های سرخ NARS.

شش جوش پودر در 59 $ NARS NARSissist Wanted Cheek Palette II زندگی می کنند - سه مات و سه لرزان - و تنها سایه بازسازی شده Taos است. پنج مورد دیگر نسخه محدود است.

nars narsissist می خواست 2 دست بازو گونه
PYT ، جاه طلبی ، Taos ، Explody ، پنت هاوس و ملکه
Wanted II گزینه Wanted II است که برای دیوانه های تیره طراحی شده است ، در حالی که Wanted I به عشق های سبک تر متوسل می شود .

همانطور که ممکن است از قبل بدانید ، زیرا من مدت 11 سال است که می گویم ، اوه ، 11 سال (!) ، من MAC NC42 هستم و احساس می کنم می توانم این جوش ها را بپوشم ، اما قطعاً تلاش بیشتری را نسبت به من می خواهد. من باید قلم مو فن خود و یک قلم مو مخلوط اضافی را کنار بزنم ، زیرا رنگ های Wanted II بر روی پوست من تیره به نظر می رسند (بنابراین آنها بیشتر تلاش می کنند تا مخلوط شوند و مخلوط کنند) ، اما چون آنها خیلی ریز خرد شده اند ، هنوز هم هستند آسان برای کار با ذرات پودر ریزه اندام عملاً روی پوست حساس هستند.

درست است که رنگ ها نیاز به مقداری بافندگی نسبتاً جدی دارند تا ظاهر طبیعی آنها روی سیب گونه های شما دیده شود.

nars pyt swatch swek cheek
PYT
nars swatch گونه های مایل به قرمز
در معرض

nars taos swatch swek cheek
تائوس
nars ambition blush swatch cheek
هدف - آرزو
من تصمیم گرفتم فقط با یک زن و شوهر از این راه بروید و نگاهی جدی به دهه 80 را در اینجا انجام دهم ، زیرا اگر می خواهید سرخ تیره بپوشید ، ممکن است شما هم ژامبون بروید!

nars پنت هاوس swatch گونه
پنت هاوس
nars queen swatch swek cheek
ملکه
اگر برنزه دارید ، این می تواند پالت سرخ شدن روزمره مورد علاقه جدید شما باشد. خوشحالم که گزارش می کنم کیفیت مجموعه دائمی وجود دارد.

Wanted II هم اکنون در وب سایت Ulta ، در بوتیک های NARS و در وب سایت NARS موجود است و در 18th نیز در فروشگاه های Ulta فرو می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 576
  • بازدید کلی : 879