loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

من درپوش خود را به پوشیدن مدل جدید MAC Girls Qween Supreme Palette. 39،50 دلار و در مجموعه دائمی است.میدونی چیه؟ من شغلم را دوست دارم. آخرین کاری که من می خواهم انجام دهم ناامید کردن رئیس من است (ممکن

MAC Girls Qween Supreme Palette

رامین بازدید : 29 یکشنبه 28 مهر 1398 : 20:51 نظرات (0)

من درپوش خود را به پوشیدن مدل جدید MAC Girls Qween Supreme Palette. 39،50 دلار و در مجموعه دائمی است.
میدونی چیه؟ من شغلم را دوست دارم. آخرین کاری که من می خواهم انجام دهم ناامید کردن رئیس من است (ممکن است شما از او شنیده باشید - زبانه گربه ، ابرقهرمان بچه گربه مشهور جهان) اما او وقتی فهمید که اگر به من فرصت داده می شد ناامید کننده خواهد بود. یک ملکه عالی باشید ، همانطور که به اسم پالت جدید دختران MAC ، Qween Supreme (بله ، به این صورت هجی شده است) ، اما کار به من نیاز داشت که یک تاج بپوشم ، نمی توانم 24/7 آن چیز را سنگسار کنم.

با عرض پوزش ، زبانه ها!

منظور من این است که می خواهم از آن برای گرفتن گریم عکس بگیرم ، به خصوص اگر مجموعه ای از تاج های جرقه ای را در اختیار خود داشته باشم ، اما اگر فقط چیلین بودم در کاخ می خواستم لباس نمی پوشم و می خواستم Netflix باشم. و در خانه سرما بزنید

ببخشید دوست من! من می دانم که شما دوست دارید که دستیار خود را افسانه تر از این بدانید ، اما ، متاسفانه ، من اینگونه نیستم. 🙁

زبانهها بین عالی
زبانه ها آن را ندارند.
Qween Supreme هنوز کاملاً جدید است ، و اگر در مورد پیشخوان MAC در مورد آن سؤال کنید ، حتی ممکن است آن را وارد نکنید ( مطمئناً آنلاین است ).

مک بین پالت عالی باز شود
فلز مگا
این یکی از نه پالت چشم در مجموعه MAC Girls است . برخی بیشتر از دیگران پرماجرا هستند (برخی بیشتر آنها خنثی هستند). Qween Supreme فقط به نظر می رسد پالت فلزی باشد ، و همچنین یکی از جدیدترین آنهاست!

mac qween swatches پالت عالی
زندگی در آن زندگی NC42 ، معمول است

این یک برجسته پودر بژ زرق و برق دار و هشت سایه چشم پودر فاقد ، و "فاقد" آن نشان می دهد که آنها فوق العاده براق هستند. هنگامی که آنها را با یک برس مرطوب بمالید ، براق هستند و حتی براق تر (مانند فویل واقعی یا کروم).

برجسته ها از جمله موارد مورد علاقه من در مورد پالت های دختران MAC هستند زیرا به پودرهای موجود در Hyper Real Glow Palettes ، که من آنها را دوست دارم شباهت دارند. فقط کمی روی گونه های بالایی خود قرار دهید ، و BAM! - خیلی درخشش.

mac qween closeup palette عالی
هایلایت ، تابه بزرگ در سمت راست است.
به هر حال، سایه چشم درخشش مانند طلا، برنز، نقره و طلا و جواهر پیوتر و شما لازم نیست به استفاده از بسیاری زیرا آنها هلا براق است.

اگر این زمان دیگری در زندگی من بود و یک شانس 99٪ وجود داشت که می توانم شب جمعه شلوارک شلوارک را بپوشم و در چکمه های برو بر روی یک نوار رقص بزنم ، مطمئناً من می خواهم از یک ضربان قلب از Qween استفاده کنم. خط شلاق برای پیش بینی استخوان با دیوانه ترین جعل های Snuffleupagus که می توانم پیدا کنم. سایه های فلزی بسیار چشمگیر است ، بنابراین اگر می خواهید مردم قبل از هر چیز متوجه آرایش چشم شما شوند ، Qween به این دلیل بسیار خوب است.

mac qween بسته بندی پالت عالی
من می دانم که ملکه املایی با "w" فرخنده است ، اما کاملاً رک و پوست کنده آن را به من آجیل سوق می دهد.
اما شما می توانید این را کم رنگ کنید ، و آن را به یک شام فانتزی در یک شب جمعه بپوشید. من می خواهم یک یا دو رنگ را روی درب های خود انجام دهم (اما نه در چین و چروک ، زیرا پس از آن می تواند FINE LINES CITY باشد) ، برنزر یا قهوه ای مات در چینش ، و بر روی سیاه و سفید بار.

mac qween closeup palette eye چشم
زین در MAC
من ترجیح می دهم این لباس را نسبت به پالت جدید جدید دختران MAC که امتحان کردم ، بپوشم ، Risk Taker که بسیار مضحک است. این یکی به طرز کمتری کثیف است.

در مورد زمان سایش ، من این سایه ها را بالای MAC 24-Hour Prep + Prime Eye Primer می پوشم ، و آنها حداقل 8 ساعت حرکت نمی کنند.

مک بین چشمهای پالت عالی
MAC Qween Supreme (tee: Cut Crease and Chill )
به کنسرت Cher می روید؟ این پالت را بپوشید. به سمت کارائوکه ملکه کشیده شد؟ این پالت را بپوشید. شب در قفس می رقصید؟ این نقاشی را بپوش. 🙂

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 568
  • بازدید کلی : 871