loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

پالت قرمز روزمره مورد علاقه جدیدتحت تعقیب! پاداش ارائه شده برای ضبط NARS جدید NARSissist Wanted Cheek Palette I ، که ممکن است بین کوسن های مبل من باشد یا نباشد.این پسر خوب 59 دلار است و یکی از دو جدید

NARS جدید NARSissist می خواست Cheek Palette I

رامین بازدید : 29 یکشنبه 28 مهر 1398 : 21:03 نظرات (0)

پالت قرمز روزمره مورد علاقه جدید
تحت تعقیب! پاداش ارائه شده برای ضبط NARS جدید NARSissist Wanted Cheek Palette I ، که ممکن است بین کوسن های مبل من باشد یا نباشد.

این پسر خوب 59 دلار است و یکی از دو جدید LE NARSissist Wanted پالت های سرخ شده برای راه اندازی با کیت جدید NARSissist Wanted Power Pack کیت است. با شش six 0.13 اونس همراه است. قابلمه های سرخ شده پودر ، که کاملاً کاملاً کوچکتر از اندازه معمولی با اندازه کامل 0.16 اونس هستند. قابلمه های سرخ شده NARS.
چهار عدد از آنها مات و دو تای آنها براق است.

nars narsissist 1 swatches می خواست
نامحدود ، گیج کننده ، بدنام ، Kingpin ، Bumpy Ride و Crave
در حال حاضر برای خبر بسیار خوب: 🙂 فقط یکی از سایه ها یک تبلیغ مجدد است - آب نبات درخشان صورتی Bumpy Ride . پنج رنگ دیگر LE است.

از بین دو پالت Cheek Cheek ، این یکی ، در مقابل 1 ، گزینه سبک تر است و در حالی که Raison d'être آن این است که گونه های لیزر را با رنگ های سبک و متوسط ​​پوست ببوسید ، من آن را نیز برای پوست قهوه ای دوست دارم ، زیرا اینگونه است آسان به پوشیدن ، به دلیل سایه های متوسط ​​، به این معنی که می توانم با استفاده از یک برس معمولی سرخ شدن ، آنها را نیمه خواب بمالم ... از آنجا که آنها به نظر من خیلی شدید یا عمیق نیستند ، لازم نیست که کاربرد.

nars narsissist پالت را می خواست
1 و 2 را با پنجه t-rex برای مقیاس می خواستم
NARS واقعاً از نظر من مات هایی برجسته می کند ، که دانه های پودری آنها تقریباً به اندازه میکروسکوپی کم شده است ، بنابراین تیرگی ها مانند کسی است که رنگ خالص روی گونه های من رنگ کرده باشد. به هیچ وجه باقی مانده پودری نیست! همه آنها بر روی پوست لخت نیز زیبا هستند ، اما مرجان مات کینگ پین گل رز مات و مات کریسمس های من هستند. من فکر می کنم آنها از این شش سایه پوشیدنی ترین پوشیده هستند.

nars swatch گونه قرمز
حیرت زده

nars kingpin swatch cheek cheek
کینگ پین
از دیدن اینکه اسطوخودوس مات مشهور روی پوست من ظاهر می شود تعجب کردم ، زیرا در تابه بسیار کم رنگ به نظر می رسد ، اما رنگدانه بالا کمک می کند.

در واقع ، هر شش جوش در این پالت کاملاً رنگی شده است ، حالا که به آن فکر می کنم ، و هنوز هم پوشیدن آن بسیار راحت است ، حتی بر روی پوست های متوسط ​​و عمیق تر. بدنام نوعی اسطوخودوس با خونسرد و خنک است و بیش از حد آبی نیست ، بنابراین حتی اگر شما یک تن پوست گرم دارید (مثل من) ، به نظر نمی رسد خیلی مزاحم باشد. در حقیقت ، بسیار تکان دهنده است. این juuust مقابل به اندازه کافی.

nars swatch گونه های سرخ پوست
بدنام
مرجان روشن مات کراو برای اولین بار در تابه آن تیره ، شدید (و شاید مرزی ترسناک!) ایجاد می کند ، اما اگر از یک لمس سبک و یک برس سرخ استفاده کنید تا آن را روی گونه های خود بمالید ، به نظر می رسد که فقط یک مایل تکه تکه کرده اید. ... به جز بدون ضربان قلب بالا و تمام عرق ، LOL!

nars هوس swatch swek گونه
میل زیاد داشتن
در مورد صورتی کمرنگ کمرنگ ، نامحدود ، تقریباً شبنم به نظر می رسد. با دقت و محافظه کارانه با قلم مو سرخ شده ، به نظر می رسد یکی از پودرهای جذاب برجسته Hourglass Ambient Highlighting.

هرچند که بیشتر کاربرد دارد ، خیلی سریع برجسته می شود و اینستاگرام را برجسته می کند. پس با این یکی عقب بکشید. من آن را به عنوان یک هایلایت دوست دارم. در دوزهای کوچک

nars swatch گونه نامحدود
نامحدود
و سپس آب نبات براق و بنفش Bumpy Ride وجود دارد که به اندازه نامحدود براق نیست. در حال حاضر ، من معمولاً یک فرد سرخ و براق نیستم ... اما من Bumpy Ride را دوست دارم. این فقط به سختی براق است. من حتی آن را براق نمی کردم.

nars bumpy ride swall cheek swatch
سوار برهم زدن
در کل ، من این پالت ، مخصوصاً مات ها را حفر می کنم. اگر کسی به من می گفت فقط یک ماه می توانم از یک پالت گونه استفاده کنم ، و این باید این باشد ، احساس نمی کنم چیزی را گم کرده ام. من هوادار هستم!

nars narsissist 1 بسته بندی پالت می خواست
اگر دست به دامن بزنید می توانید مجسمه آزادی را ببینید. کاملاً شوخی می کند! پوشش پیکسل سرد هر چند.
این موجود در حال حاضر بر روی وب سایت ULTA (و آمدن مارس 18 به فروشگاه ULTA)، و می رسد در بوتیک نارس و وب سایت نارس در 15th مارس.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 578
  • بازدید کلی : 881