loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

Mare-Chiaro ، سبز زرد مایل به زرد و زرق و برق دار از مجموعه Chanel Spring-Summer 2018 مجموعهبنابراین ، من چیزهای زیادی را جمع می کنم. مانند ، در حال حاضر من ظاهراً قلم های توپ شکسته شکسته جمع می کنم.

Mare-Chiaro ، سبز زرد مایل به زرد و زرق و برق دار از مجموعه Chanel Spring-Summer 2018 مجموعه
بنابراین ، من چیزهای زیادی را جمع می کنم. مانند ، در حال حاضر من ظاهراً قلم های توپ شکسته شکسته جمع می کنم. LOL! من شش نفر از آنها را روی میز خود دارم و هیچکدام از آنها کار نمی کنند. فقط باید آنها را دور بیندازم ...

نمی دانم مشکل من چیست من فکر می کنم ممکن است یک مانع در تمرین باشم ...

در واقع ، من می دانم که هستم و باید روز به روز برای احتکار کردن مبارزه کنم ، اما این یک داستان دیگر برای یک زمان دیگر است! آهم

من همچنین مداد جمع می کنم ... مداد چشم Chanel ، یعنی. و اگر شما در مورد خط Stylo Yeux نمی دانید ، به من اجازه دهید دنیای شما را لرزاند. من اعتقاد دارم که اینها هستند ، به جرات می گویم این ، بهترین راهپیمایی های سطح بالا هستند.

Stylo Yeux خط مداد Chanel از مدادهای ضد آب پیچ و تاب است ، و سایه اصلی سیاه از خط دائمی ، 88 Noir Intense ، بوش مشکی من و فراری تمام وقت است.

به طور جدی ، من می توانم یک کتاب غزل در مورد آن بنویسم ، و برخی از سایه های LE نیز حماسه هستند ، مانند Noir Petrole و Legendary Green .

مجموعه بهار و تابستان 2018 یک سبز 33 دلنشین LE به نام Mare-Chiaro را معرفی می کند که یک منطقه در ناپل ، ایتالیا (با تشکر از Interwebz!) ، آرایش خلاق Chanel Global و طراح زادگاه لوسیا پیکا است .

chanel mare chiaro swatch k
بال های بچه گربه سبز ، meow!
chanel mare chiaro swatch eye 2
Lovin 'این در خطوط شلاق و آب

به اندازه Legendary Green تاریک نیست. در واقع ، اکنون که من در مورد آن فکر می کنم ، مرز مرز است. همچنین دارای رنگ زرد ، براق و تذکر آبی در آن است (اگر از نزدیک نگاه کنید).

چیزهای زیادی وجود دارد که من در مورد خط Stylo Yeux دوست دارم ، مثل اینکه چه مدت در خطوط شلاق و آب من دوام می آورند. من همچنین دوست دارم نکات دقیق و ریز و درشت باشند ، زیرا شما واقعاً می توانید بین آنها بین ریشه ها بیفتید و خطوط بسیار نازکی بکشید. آنها همچنین بسیار ضد آب هستند.

chanel mare chiaro swatch eye 1
براق تر از زرق و برق
chanel mare chiaro swatch
سبز خوب است!
من روز گذشته در طول آزمایش آزمایشی سالانه تولد سالانه کانور (در روز جمعه دو ساله می شد) ماری-کیارو را می پوشیدم ...





این پیاز قصد داشت تا رودخانه ای از اشک من را گریه کند ، و به محض اینکه آب دهی آن را تمام کردم ، به نظر می رسید که تازه نوت بوک را تماشا کرده ام .

آن اشک ها جدی بود ، خب!

اما این خط چشم که روی خطوط آب و خطوط شلاق من بود ، جوانه نکشید.

برخی از رنگهای دیگر ، مقاومت کمتری دارند. با وجود بعضی از آنها ، به خصوص سایه های LE سبک تر ، شما واقعاً باید آنها را به حداکثر شدت در خطوط آب با لایه های زیادی فشار دهید ، اما Mare-Chiaro بسیار رنگدانه است. اگر دو لایه اعمال کنم خوب هستم. Mare-Chiaro صاف است ، پرش نمی کند و وقتی چشمک می زند ، به چربی من منتقل نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 542
  • بازدید کلی : 845