loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

پالت جدید Chanel Les 9 Ombres ، 70 دلار ، از مجموعه بهار و تابستان 2018 استاخیراً به شانل رفته اید؟ - مثل چند سال گذشته؟ از آنجا که هر بار که به آنجا می روم ، مثل این است - و منظورم این است که به روشی

پالت جدید Chanel Les 9 Ombres ، 70 دلار ، از مجموعه بهار و تابستان 2018 است
اخیراً به شانل رفته اید؟ - مثل چند سال گذشته؟ از آنجا که هر بار که به آنجا می روم ، مثل این است - و منظورم این است که به روشی خوب - من قصد دارم ببینم که چه چیزی در پشت درب شماره سه در "قیمت مناسب است" است . نمی دانم آنجا چه خواهد شد! آیا این یک بز خواهد بود؟ سفری به ایتالیا؟ آیا واگن رادیویی فلش قرمز وجود دارد؟ من فقط نمی دانم. و آن شگفتی های شگفت انگیز و مکرر ، مرا به یک طرفدار بزرگتر از برند تبدیل می کند.

از زمانی که لوسیا پیکا دست به دست شد ، پیچ و تاب های خلاقانه زیادی به خصوص با رنگ وجود دارد. او مجموعه های مضمون زیادی را انجام می دهد ، و بله ، شانل همیشه از پرتاب های مضمون دوست داشت ، اما تم ها و دیدگاه های لوسیا همیشه قوی به نظر می رسد ، و من آنچه را که او در تلاش است انجام دهد کاملا دریافت می کنم.

این مجموعه ها غالباً مربوط به مسافرت هستند و رنگ ها و بافت ها به مکانهایی که از وی بازدید کرده و در آنجا زندگی می کرده اند ، اشاره خواهد کرد این یکی برای بهار / تابستان ادای احترام به زادگاهش ناپل ، ایتالیا است. مثل رنگهای انفجاری روشن - سبزیجات ، بلوزها ، زردها ، قرمزها. این تصاویر هستند ، اما شما من را می شناسید ، همانقدر که من عاشق رنگ هستم ، من هم نوترول ها را دوست دارم ، و نوتال های دوست داشتنی بسیاری نیز در اینجا وجود دارد ، به خصوص در پالت سایه چشم ، که به هر حال ، بسیار جالب است.

chanel les 9 swatches ombres
SWOON
این یک پالت نه تابه به نام Les 9 Ombres است و 70 دلار قیمت آن گران است ، اما با توجه به اینکه آنها پالت های دیگری با پنج سایه چشم را با قیمت 50 دلار انجام داده اند ، یک معامله نسبی است.

و همه چیز در آن پوشیدنی است - بله ، از جمله آبی و سبز در وسط.

(توجه داشته باشید جانبی: حتی اگر خودتان را به عنوان یک شخصیت سایه چشم سایه در نظر نگیرید ، من هنوز کاملاً معتقدم که می توانید هر دو سایه را کار کنید. می توانید از آنها به عنوان خط چشم استفاده کنید - اگر هستید ، نازکترین خط را روی خط شلاق بالا انجام دهید. خجالتی! - یا سبز یا آبی را به یکی از نوت بوک ها مانند تاپ ، یا برنز موجود در سمت راست تحتانی مخلوط کرده و سپس آن را روی پیچ های خود برای پیچ و تاب رنگ غیر منتظره اما کاملاً محافظه کار ، مخلوط کنید.)

شما متوجه خواهید شد که تقریباً تمام سایه های موجود در این پالت سایه ای نوتلا هستند ، که می دانید ، قابلیت استفاده را دارد! - بلکه سایه های چشم حتی بالاتر از حد معمول نیز هستند. گویی که حتی ممکن است! شانل قدم برداشت. خوب ، بیشتر شبیه به جهش! سایه ها تقریباً غیر قابل درک احساس خوبی دارند.

chanel les 9 ombres
من در یقه چرم ، مات قهوه ای و مرجانی ، برنز براق بر روی لبه هایم ، و مشکی مایل به خاکستری مات بر روی خطوط مژه و لباس من پوشیده ام.

آنها حتی نرم تر و ابریشمی تر از سایه های معمولی پودر Chanel هستند ، و همچنین رنگی تر هستند ، که این یک تعجب آور باعث طراوت می شود - به هیچ وجه پالت های سایه بان سایه ای که به هیچ وجه از آنها فشار نمی دهند را کوبید ، زیرا من آنها را نیز دوست دارم / یک> زیرا اگر شما خیلی عجله یا خسته هستید برای انجام هرگونه کار سخت ، ترکیبی جدی ، و / یا فقط 10 دقیقه یا کمتر برای آماده شدن دارید (و من معمولاً در هر روز یک یا هر دو هستم) ، آن سایه های رنگی رنگی کمتر فقط زندگی را آسان تر کنید

اگر می خواهید با این پالت کاری برجسته ای انجام دهید ، یا اگر به راحتی سایه چشم سایه ای متوسط ​​را می خواهید ببینید که در آن می توانید آرایش را ببینید ، این پالت به شما این گزینه را می دهد بدون اینکه شما را مجبور به لایه 10 پوند آرایش کنید ... اما حتی اگر انجام دهید. چند لایه بسازید ، سایه های چشم سنگین به نظر نمی رسند.

chanel les 9 ombres closeup چشم

این به طور مستقیم به چرخش سایه چشم روزمره Chanel می رود ، در کنار پالت های Codes Subtils ، Les Beiges Healthy Glow Natural و Tissé Rivoli .

chanel les 9 ombres k2
روی گونه های من: شانل مالزی. روی لب من: Rouge Coco Gloss در 794 Poppea (همچنین از همین مجموعه). شلاق ها: Demsions de Chanel در Nero Metalllo 50 (همچنین از بهار و تابستان)
شانل غالباً به آن زیر مجموعه از دوستداران آرایش علاقه دارد که بسیار لطیف و محافظه کارانه از رنگ استفاده می کنند ، و ممکن است این پالت همانطور که برخی از مارک های دیگر پالت های دیگر انجام می دهند ، برای آن گروه خاص از دلپذیرها جذابیت نداشته باشد ، اما فکر می کنم طراوت آور باشد زیرا گاهی اوقات می خواهم. ظاهری برجسته تر بپوشید و مطمئناً می توانید با این پالت به آنجا بروید. این یکی از بهترین مواردی است که من تاکنون از این برند دیده ام ، و نه فقط به دلیل رنگدانه های قوی و پودرهای فوق العاده ابریشمی یا زمان سایش 8 ساعته ، بلکه به دلیل ترکیب خاصی از رنگ هایی که آنها انتخاب کرده اند را شامل می شود. می توانید خیلی با آنها کار کنید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 849