loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

هاله! یا بهتر بگوییم هولوگرافی. یا منشور. یا منشور.وای! این برجسته ها بسیار کم رنگ هستند ، اما بیشتر از آن در یک ثانیه ... من در ابتدا بسته بندی را جذب کردم. کوین آکوین منشوری مشخص سه گانه (48 $) به ن

سه گانه برجسته Kismyn Aucoin Prismatic Prismatic

رامین بازدید : 32 یکشنبه 28 مهر 1398 : 21:12 نظرات (0)

هاله! یا بهتر بگوییم هولوگرافی. یا منشور. یا منشور.

وای! این برجسته ها بسیار کم رنگ هستند ، اما بیشتر از آن در یک ثانیه ... من در ابتدا بسته بندی را جذب کردم. کوین آکوین منشوری مشخص سه گانه (48 $) به نظر می رسد مانند هالیوود سحر و جادو فیلم. این رنگ ها را از زوایای مختلف تغییر می دهد ، از زرد به آبی به نارنجی به بنفش ، و بعضی اوقات همه به طور هم زمان تغییر می کند ، که خنک است ، اما همچنین CRAZY است.

همچنین کاملاً نماینده آنچه در داخل است وجود دارد.

سه برجسته پر زرق و برق وجود دارد ، و آنها به اندازه در قابلمه های خود به نظر نمی رسند. با وجود این ، روی پوست ، ما در حال صحبت کردن درخشش و درخشش در سطح یک شاخ و برگهای براق سبز ، آبی و نارنجی BIG و چشمک زن هستیم - بنابراین اصلاً چیزی که من از Kevyn Aucoin انتظار داشتم نیست.

kevyn aucoin منشور

kevyn aucoin منشور

منظورم این است که سایه ها احساس ضعف می کنند. آنها تقریباً خنک و کالیبر هستند و نرم هستند ، بنابراین با انگشت یا برس می توانید به راحتی انتخاب کنید. آنها بسیار شبیه به فلزهای عالی Urban Decay در پالت سایه چشم فلزی Heavy Metals Metallic از مجموعه تعطیلات 2017 هستند ، اما با درخشش بسیار بزرگتر.

kevyn aucoin منشور
پوشیدن توهم روی درپوشهای من (ببینید که چگونه آن را در شلاق من تمام شد؟)

شما همچنین می توانید آنها را بر روی گونه ها ، لبه ها و لب های خود بکشید ، بنابراین آنها برای انعطاف پذیری امتیاز کسب می کنند ، اما فکر نمی کنم که من از آنها به عنوان برجسته های گونه استفاده کنم زیرا ... آنها بسیار پر زرق و برق هستند. و رنگی مخصوصاً برای سایه های براق مانند اینها ، که معمولاً کاملاً سخت هستند.

در نهایت ، حتی اگر من می خواهم سایه ها چقدر نرم باشند ، آنها شکافهای زرق و برق XL کمی رنگین کمان / دیسکو برای سلیقه من هستند.

آنها می توانند یکی از این روزها یا شبها برای یک مگا پاشش لرزان باشند. آنها مطمئناً درام را به میز می آورند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 544
  • بازدید کلی : 847