loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

باید فرصتی بدید؟حقه؟ ♀️ Powersurge ! تغییر تغییر دهید؟ عزیزم ! Alakazam Satin Taupe و Woodwinked هم همینطور!با قدرت گریسکول ، قدرت دارم. ؟اگر شما این تحریک را می دانید (و من انجام می دهم!) ، احتمالاً

پالت MAK Girls Risk Taker

رامین بازدید : 30 یکشنبه 28 مهر 1398 : 21:01 نظرات (0)

باید فرصتی بدید؟
حقه؟ ♀️ Powersurge ! تغییر تغییر دهید؟ عزیزم ! Alakazam Satin Taupe و Woodwinked هم همینطور!

با قدرت گریسکول ، قدرت دارم. ؟

اگر شما این تحریک را می دانید (و من انجام می دهم!) ، احتمالاً شما یک MAC gal یا پسر هستید ، و اگر هستید ، پس خوب است که کمی از آن بیرون بیایید (پیش بروید ، من صبر خواهم کرد) ، زیرا MAC فقط سه نفر کاهش یافته است. پالت جدید دختران MAC به خط دائمی است . آنها همچنین شش موردی را که سال گذشته راه اندازی شده بودند ، پس گرفتند .

بنابراین بله ، اکنون می توانید هر زمان که می خواهید آنها را بدست آورید. آنها هر مبلغ 39.50 دلار هستند و به صورت آنلاین و در فروشگاه های "انتخاب" MAC ، که کد MAC است برای "بهتر است ابتدا با پیشخوان محلی خود تماس بگیرید تا بررسی کنید."

این یکی از Risk Taker است و روی بعضی از رنگهای دائمی MAC که سالها دوستشان داشتم ، تند می شود. مانند ، Bossing به نظر می رسد کمی شبیه Woodwinked ، Outfitted به نظر می رسد مهربانی مانند Honeylust است ، و Risky Business مانند نسخه جالبتر از Satin Taupe است. وقتی من برای اولین بار آن را باز کردم ، همه چیز با روح من صحبت کرد ، بنابراین قطعاً به طور خودکار تصور می کردم که اوقات خوبی را با آن داشته ام.

و من ... اکثرا


آهه!
پالت رکورددار مک بر روی درب ها
MAC Risk Taker روی درپوش من ، سوخت های پوسیدگی شهری Lipgloss روی لبهای من ، و NARS Kingpin و Buzzed روی گونه های من سرخ می شوند.
پلات پالت گیرنده مک ریسک
بله ، هنوز هم MAC NC42.

دیروز برای اولین بار آن را پوشیدم و با گفتن اینکه سایه ها به زیبایی می چرخند شروع می کنم. مطمئنا همینطوره. آنها به طرز مضحک ، تکان دهنده ای نرم هستند ، و من نمی توانم باور کنم که چقدر به راحتی پوست من را می چسبانند ، اما قابلمه ها را با دقت اداره می کنید ، زیرا یک فشار ناخن با ناخن یا قلم مو مطمئناً باعث ایجاد دندان می شود.

پالت خطرناک مک در دست برای مقیاس
ناخن ها: شانل ورد پاستلو
در مورد نرمی ، هر چند ... ممکن است به همین دلیل باشد که من با این پالت با مشکل روبرو شدم.

خوب ، شاید مشکلی نداشته باشد. بیشتر شبیه موانع است؟ - همانطور که در یک دسته کامل از ذرات پودر ریز و درشت در همه جای آن وجود دارد. ؟ همانطور که من قلم موهای سایه چشم خود را درون قابلمه ها می چرخانم ، این اتفاق افتاد ...

پالت جمع کننده ریسک mac بعد از 1 بار استفاده باز می شود

کدی کثیف ، درست است؟ اگر فراموش کنید که برس خود را لمس کنید ، تمام چهره شما تمام خواهد شد.

براق ها نیز واقعاً براق هستند. آنها مرزهای آنچه را که راحت می توانم روی کلاههای خود بپوشند ، فشار می آورند. احتمالاً شما نمی توانید از هر اتاق بگویید ، اما احساس می کنم وقتی لباس آنها را می پوشم ، لبه های من سنگین تر و مسن تر به نظر می رسد (اگرچه تشخیص می دهم که در حال حاضر احساس کمی احساس لمس کردم.

بسته خطر چشم گیرنده مک
من در بند خودم از Free Ride (یک مات روبرو مات) استفاده کرده ام ، آن را استخدام می کنم (یک برنز گرم) و Dangerious Elegant (یک قهوه ای زیتونی) را روی درب من ، Totally Obsess (یک بژ مات) روی استخوان ابرو خودم ، و کاملاً سیر (یک مرجان براق) در گوشه داخلی.
با این حال ، واقعی ، چه کسی می خواهد این قفل به چشم های شما باشد ، مگر اینکه با آنها کنار بیایید؟ و در این حالت ، احتمالاً چشمانشان بسته است.

به هر حال ، حرف من این است که لرزان به صورت یخ زدگی مرزی هستند ، که بستگی به نحوه نگاه شما به آن دارد ...

بسته خطر چشم گیرنده مک

بنابراین ، من فکر کردم که به دلیل رنگ آمیزی رنگی ، فوراً عاشق این پالت هستم و دوست دارم سایه ها چقدر نرم باشند ، اما فکر می کنم این یک زن و شوهر بیشتر به نظر می رسد تا یک تماس نهایی برقرار شود. من قطعاً رنگ ها را به اندازه کافی برای انجام این کار دوست دارم.

خیلی خوب هم زمان سایش وقتی چک کردم که تقریباً هشت ساعت در آن کار کرده ام ، هنوز هم تازه به نظر می رسد ، بنابراین این یک چیز خوب است. من فقط آن را با استفاده از MAC Prep + Prime معمولی 24 ساعته Extension Base Eye Base استفاده کردم.

بسته بندی پالت گیرنده مک ریسک



PS TGIF !!!! روز سنت پاتریک مبارک ... حوا! ؟ ☘️ ؟؟ آیا آبجو سبز در آینده شما در این هفته است؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 882