loading...

قیمت پکیج لوازم آرایش

26 دلار برای دو 0.09 اونس. mini NARS Powermattesوقتی آلیس روح دوست من / رژ لب قرمز موهای من را کوتاه می کند و ما به صحبت در مورد رژ لب قرمز ، دختر می پردازیم ، زمان از بین می رود. من شوخی نمی کنم ، فص

26 دلار برای دو 0.09 اونس. mini NARS Powermattes
وقتی آلیس روح دوست من / رژ لب قرمز موهای من را کوتاه می کند و ما به صحبت در مورد رژ لب قرمز ، دختر می پردازیم ، زمان از بین می رود. من شوخی نمی کنم ، فصول تغییر خواهد کرد! ما 15 دقیقه برای ساخت جزئیات جزئیات مانند تفاوت بین میدان قرمز سرخ NARS و NARS Dragon صرف خواهیم کردرولدختر ، یا MAC روسی قرمز و MAC قرمز . او آن شخص در زندگی من است!

او دقیقاً از نوع عاشق لوازم آرایش است NARS NARSissist Wanted Power Pack Lip Kit در Hot Red ساخته شده است ، زیرا ، در نگاه اول ، هر دو رژ لب مایع قرمز موجود در آن احتمالاً کم و بیش به نظر می رسد مشابه بسیاری از پوستها - اما آنها قطعاً به نظر اعضای مشابه # آدامس مانند آلیس یکسان نیست. اگر عاشق لیپی قرمز هستید ، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که Cherry Bomb از خنک تر و خنک تر از خاموشی است که گرمتر و زرد تر است.

واقعاً کاملاً متفاوت هستند!

بورس آلبالو nars متوقف نمی swatches پودرمات
Cherry Bomb (نسخه جدید و محدود) و Stop (یک تبلیغ مجدد از خط دائمی)
کیت 26 دلاری ، یکی از سه نفر (سایرین Warm Nudes و Nudes Cool ) هستند ، 18 مارس به اولتا می آید . هر یک از آنها حاوی دو مینی رژ لب مایع از خط رژ لب مایع پیشگام NARS Powermatte است .

فقط نکته این است که این نسخه های کم رنگ لب های من را نسبت به قرمزهای NARS موجود در مجموعه دائمی حس می کنند. من تمام وقت اینها را بدون هیچ مشکلی می زدم ...

nars اصلاً جلوی لب را عوض نکنید
متوقف نشو ، شمعدانی قرمز

nars بوش گیلاس swatch لب
گیلاس بمب ، آب نبات سیب قرمز است
با این وجود ، رنگها بسیار زیبا هستند ، بنابراین ممکن است به خودتان توجه نکنید ، مخصوصاً اگر یک NARSissist سخت کوش باشید. از این گذشته ، Cherry Bomb نسخه جدید ، محدود و منحصر به فردی برای این مجموعه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 846